Når undervisningen bliver personlig – og meningsfuld
I min ordblindeundervisning bruger jeg mig selv. Ikke bare som underviser, men som menneske.
Jeg evaluerer løbende og reflekterer over, hvordan jeg bedst kan hjælpe hvert enkelt barn. Det kræver høj grad af differentiering, fleksibilitet og ikke mindst: stærke relationer. Når børn føler sig trygge, tør de lære – og det er dér, forandringen sker.
Jeg blev for nylig rørt af en anmeldelse fra en forælder, der skrev:
“Camilla ser børnene, hvor de er og er dygtig til at hjælpe dem, med det de lige har behov for, for at rykke sig og blive tryg… Vores barn havde svært ved at acceptere ordblindheden i starten, men det har Camilla været med til fuldstændig at nedbryde.”
– Simone, Trustpilot, marts 2025
At kunne være den støtte, der både løfter fagligt og menneskeligt, betyder alt for mig.
Og det er netop derfor, jeg investerer min energi i hvert eneste barn, jeg møder.
En anden forælder skrev kort og rørende:
“Vores datter er så glad for den hjælp, hun får af Camilla – og det er vi også.”
– Trine, Trustpilot, marts 2025
Det gør mig stolt. Ikke fordi jeg er i centrum, men fordi børnene oplever fremgang – og får lyst til at lære.
Selvom jeg som person er introvert og ikke trives med at være "på", så får jeg energi, når jeg ser, at min undervisning skaber tryghed og åbner døre. Når børn begynder at tro på sig selv – og lære med lyst.